Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
How are you going to make sure that your graduation represents you and everything that you are capable of, instead of what all students in your program can do? The only way to do this is to make your thesis entirely your project. And, the only way to do that is to continuously take initiative, stay active, and, most importantly, stay in charge of your work. This book will challenge you and your current perspective on your upcoming graduation project. In seven chapters, the book's authors offer their views, ideas, and practical tips of what it means to be in charge of one's own graduation, how
Science --- eindwerken schrijven --- Commencement ceremonies.
Choose an application
62 p.
Scripties --- Rapporteren --- Literatuuronderzoek --- Schrijven --- Verslagen --- Scriptie --- Verslag
Choose an application
Computer. Automation --- e-commerce --- schrijven --- marketingcommunicatie --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Web Web --- Internet Internet
Choose an application
How are you going to make sure that your graduation represents you and everything that you are capable of, instead of what all students in your program can do? The only way to do this is to make your thesis entirely your project. And, the only way to do that is to continuously take initiative, stay active, and, most importantly, stay in charge of your work. This book will challenge you and your current perspective on your upcoming graduation project. In seven chapters, the book's authors offer their views, ideas, and practical tips of what it means to be in charge of one's own graduation, how
Science --- eindwerken schrijven --- Commencement ceremonies. --- Commencement exercises --- Commencements (Graduation ceremonies) --- Graduation ceremonies --- Academic rites and ceremonies --- Schools --- Exercises and recreations
Choose an application
Hoe komt het dat je sommige advertenties niet eens opmerkt, terwijl andere wel in het oog springen ? Anders gezegd: wat maakt dat een tijdschriftlezer wel of juist niet naar een advertentie kijkt ?
Eye-tracking. --- advertenties --- tijdschriftartikelen schrijven --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Tracking --- Reclame --- Reclame-onderzoek --- Tijdschriften --- Consumptiegedrag --- #SBIB:309H2821 --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Tijdschrift
Choose an application
Inspireer met je expertiseHebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen begrijpen? Dat alle nuance verdwijnt en alleen een paar foute oneliners overblijven van je jarenlange onderzoek, praktijkervaring of literatuurstudie?Ann De Ron reikt je de tools aan om zelf het heft in handen te nemen. Dit boek bevat een helder stappenplan voor populariserend schrijven en journalistieke wetenschapscommunicatie, met handige tips en sprekende voorbeelden uit alle disciplines.Hierna schrijf je zélf dat tot nadenken stemmend artikel. dat invloedrijke beleidsadvies. dat correct opgepikte persbericht. die pakkende blog. dat scherpe maar onderbouwde opiniestuk. die folder, websitetekst, mailing, boek of subsidieaanvraag. dat opmerkelijke rapport.Schrijven met impact zet je teksten op hun kop. Letterlijk: dankzij een omgekeerde tekststructuur pak je jargon aan en bereik je lezers die voordien hun schouders ophaalden.
Mass communications --- schrijfvaardigheid --- zakelijk schrijven --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- Communicatie : onderzoek --- 001.818 --- Wetenschappen; popularisering --- UCLL --- Wetenschapsjournalistiek --- Schrijven --- Schriftelijke communicatie --- Schriftelijke taalvaardigheid --- Science --- 643 Taalzorg --- Onderzoek --- PXL-Central Office 2020 --- schriftelijke communicatie --- schriftelijke vaardigheden --- Communicatiekanaal (indeling communicatie) : Schriftelijke communicatie --- Canal de communication (répartition de la communication) : Communication écrite --- Wetenschappen ; popularisering
Choose an application
De Vlaamse communicatieadviseur geeft adviezen voor een vlotte communicatie met 'reuzen' (CEO's van grote bedrijven, ondernemers, politici, enz...) in hun taal, met hun accenten en met de juiste focus. Hij baseert zich daarbij op zijn ervaring als medewerker van een aantal leidersfiguren, waaronder topmanagers en verschillende eerste ministers.
Gesprekstechnieken. --- Leidinggeven. --- beleidsvoering --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Vaardigheden talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit success --- BPB0911 --- 695 Communicatie --- communicatie --- management --- 005.57 --- gesprekstechnieken --- leidinggeven --- Managers : communicatie --- communication --- departement Algemeen 09 --- personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Communicatie --- Zakelijke communicatie --- Macht --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Leiderschap --- Communicatietechniek --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
De auteur geeft krachtige stelregels en praktische tips voor iedereen die beter wil onderhandelen en neemt de verschillende stappen van het onderhandelingsproces onder de loep. voorts besteedt hij aandacht aan volgende punten. Welke onderhandelingsstrategieën kun je volgen en welke stijl gebruik je best? Hoe ga je om met cultuurverschillen? Hoe versterk je jouw onderhandelingspositie en bereik je jouw doel?
onderhandelen --- Mass communications --- Negotiation --- Handbooks, manuals, etc. --- Negotiation in business --- Communication --- Onderhandelen --- Zakelijke communicatie --- Management --- Managementvaardigheden --- Sociale vaardigheden --- Gesprekstechnieken --- managementvaardigheden --- besluitvorming --- communicatie, mondeling --- communicatie --- E110006.jpg --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- Onderhandeling --- Schrijven --- Tekst --- Gesprekstechniek
Choose an application
Writing copy is often assumed to be a natural talent. However, there are simple techniques you can employ to craft strong written content with ease. With insightful interviews from leading copywriters, as well as illustrated case studies of major brands, this new, expanded edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing, retailing, catalogs, company magazines, and internal communications.
Advertising copy. --- Marketing. --- Commerce --- Business & Economics --- Advertising --- Business writing. --- Business --- Advertisement writing --- Copy, Advertising --- Copy writing, Advertising --- Copywriting, Advertising --- Authorship --- Business communication --- Advertising copy --- Business writing --- E-books --- Copywriting --- Internet --- Schrijven --- Bedrijfscommunicatie --- Tekstschrijven --- Conversie (informatica)
Choose an application
A Resource for Researchers In toenemende mate wordt van academici verwacht dat ze in het Engels publiceren. Voor velen is dit geen gemakkelijke opgave, ook al drukken ze zich vlot uit in discussies en informele contacten. Academic Writing in the Humanities and Social Sciences helpt beginnende en meer gevorderde onderzoekers bij het opstellen en redigeren van Engelse teksten. Het boek omvat volgende componenten: - concrete richtlijnen voor het schrijven van een aantal specifieke genres, zoals een abstract of een research proposal, en voor het verbeteren van taal en stijl in het algemeen. - een ruime selectie academische woordenschat, met nadruk op collocaties (bv. address an issue, a wide range) - een overzicht van typische grammaticale problemen De voorbeelden en oefeningen zijn gebaseerd op een corpus van teksten uit het domein van de Humane Wetenschappen, wat de relevantie en authenticiteit garandeert. Het boek kan gebruikt worden in lesverband, voor zelfstudie, of als naslagwerk bij het schrijven.
Academisch Engels. --- Essays --- Papers --- Scripties --- Wetenschappelijke artikels --- Wetenschappelijke rapporten --- Wetenschappelijke teksten --- Engelse taal. --- Schriftelijke communicatie: Engels. --- Engelse taal ; taalcursussen - Wetenschappelijke publicaties. --- Science --- English language --- Teaching --- #KVHA:Teksttypologie; Engels --- #KVHA:Academisch schrijven; Engels --- #KVHA:Wetenschappelijk schrijven; Engels --- #SBIB:303H0 --- #SBIB:309H519 --- 802.0 --- 001 --- 802.0-06 --- 80 --- 001.8 --- 001.818 --- Engels : wetenschappelijk taalgebruik --- Rapporteren --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- S2006305.JPG --- research and development --- schriftelijke communicatie --- taalkunde --- 802.0-06 Engels: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Engels: taalzuiverheid; taalbeheersing --- 802.0 Engels. Engelse taalkunde --- Engels. Engelse taalkunde --- 001 Wetenschap en kennis--(algemeen) --- Wetenschap en kennis--(algemeen) --- Methoden in de sociale wetenschappen: algemeen --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Taalkunde --- Wetenschappelijk onderzoek --- Wetenschappelijk werk --- Onderzoeksmethodologie --- 65.012 --- 007.2 --- 8 --- Academic writing --- Ecriture savante --- Anglais (Langue) --- Problems, exercises, etc. --- Rhetoric --- Study and teaching --- Composition and exercises --- Style --- Problèmes et exercices --- Rhétorique --- Etude et enseignement --- Composition et exercices --- Stylistique --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- 844.4 --- Engels --- schrijven --- sociale wetenschappen --- Notuleren - Rapporteren --- Sociale wetenschappen --- Schriftelijke communicatie --- Schrijven --- Internationalisering --- Sociale wetenschap
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|